Det bästa är veta vad man letar efter innan man börjar leta

2010-11-10 @ 21:03:28

Sitter och väntar på Robin och kollar Family Guy. Red Agnes i dag och igår trots kylan, och det har gått jätte bra har tagit upp skänkelvikningar igen sen förra vintern och helt otroligt nog så kom hon ihåg lite så det gick jätte bra:)

Ska snart fara och plocka upp robin sen blir det nog att promenera lite med hunden , duscha och stoppa på ansiktsmask ;) mys..

Är jätte trött just nu och jag slumrade precis till i en halvtimma eller något sånt, försov mig till kvart i åtta och min buss gick 10 i men hade tur så den var förenad så jag hann ändå med den.

ajja ska väll snart fara och plocka upp Robin nu så, kanske skriver senare om jag orkar ...



Bye Bye♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback