Kom nyss hem

2010-11-16 @ 14:48:02

till pappa, hatar att åka 29an för ja måste alltid gå fram och säga när den ska stanna då det inte finns någon hållplats här ute i byn...


Förtillfället sitter jag väll bara och funderar på om jag ska äta nudlar eller bullens pilsner korv ;)
Senare kanske jag tar bussen till stan och köper hårfärg ;)

Måste också fixa mina naglar någon dag , men har glömt nästan alla mina nagel saker hos mamma :(
Men ska fara dit någon dag i veckan och hämta dom så att jag kan få fina naglar igen.


orkar inte skriva nå mera just nu, haha fast då det bara är 10 pers som brukar läsa min blogg så kanske det inte gör så mycket att jag är dålig på att uppdatera?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback