Ny blogg

2010-11-08 @ 21:32:22

Efter som att jag glömde lösen ordet till den andra.. men nu ska jag starta på nytt. 

Men har iallafall varit i stallet i dag, lite snabbt mockade bara och borstade av ponnyn då.
Orkade inte rida var -15 på erikslund så, men måste rida eller longera imorgon ... 

Men på talan om ingenting så fixade jag precis mina naglar, blev jätte nöjd faktist också har jag suttit med ansiktsmask, så jag har mest tagit det lungt hela kvällen .. jaja men ska väll försöka sova nu känner mig helt slut fast att jag inte har gjort något.

ajja nu ska jag och ''grabbarna'' gå och lägga oss.. menar yngve och loke mina hundar , för er som inte fattade det ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback