Rubrik

2011-04-24 @ 16:11:21

Har inte skrivit så mycket, är ju som sagt i kalix . Igår blev det ännu ett hopp pass för mig och agnes, gick bra hon var lite springig i börjar och så men gick bra i slutet .
Jobbade mycket med min sits också, ibland när jag hoppar så kan min fot peka utåt och så brukar jag komma på mig själv med att titta ner så jobbade på det .


Idag blir det ett dressyrpass , ska jobba mycket tempoväxlingar och övergångar.

Måste också säga att ponnyn börjar bli riktigt fin i kroppen och hon är mycket lättare att hantera!


I förrgår så ringde min syster och sa att jag premiliärt har kommit in på grans, så borde börja fundera på vart jag ska ha agnes. Vill ju helst ha tillgång till ridhus och att det ska ligga nära grans och såklart bussförbindelser.
Sen så måste jag hitta en medryttare åt henne så att jag kan åka och hälsa på vänner och sånt ibland.

jaja, ska lägga in bilder från gårdagens hopp pass senare ifall .



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback