Agnes flytt

2011-08-16 @ 06:26:56

Vaknade för ca 10 minuter sen, tänkte äta frukost men sen när jag väl hade klätt på mig så orkade jag inte börja fixa med det.

Om en halvtimma ska jag iallafall börja cykla till jobbet, näst sista dagen nu då!
Och det är ändrade planer om när vi ska flytta Agnes så kan väll berätta lite om det då
Flyttar vi agnes till piteå,
Skulle vi igentligen ha flyttat henne till piteå, så hon kommer iallafall några dagar tidigare






SÅ då måste vi spåna osv nästa helg så allt är klart när Agnes kommer :)
Fixa med matbrukar osv osv!
Måste gå och göra mig i ordning nu, måste börja cykla på 5 min!
Och vi tog hem ridskole hästarna igår så, vi har iallafall dom + privathästarna som ska ut nu på morgonen.
jobbigt va? och sen så blire väll att hjälpa till på några lektioner som är på dan nu..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback