Första gången..

2011-08-17 @ 23:27:20

Första gången som jag skulle hoppa agnes , och då menar jag verligen FÖRSTA första.

så hade jag bara haft henne i någon vecka, så hon hade ju inte såå mycket musker. men ville testa hoppa henne under provtiden såå ..jag gjorde det...
Hade ställt upp 2 hinder med ca 5 meters mellanrum. hade ju självklart värmt upp på enstaka hinder först.
Men så till saken.
jag styrde iallafall mot hinderna och allt gick bra , hon bjöd frammåt, men väl framme vid hindret tog det stop, och jag flög rakt in i hinderstolparna och skrapade upp hela ryggen .
sen dröjde det ett tag innan jag styrde mot någon kombination med henne.
Så hära såg vi ut innan vårat lilla stop.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback