jobb igen

2011-08-15 @ 06:03:14

Börjar känna mig lite sliten i kroppen efter allt jobbande , men sista dagen på onsdag!
Har iallafall precis vaknat, gett yngve mat och satt in sånna där mini baugetter åt mig själv i ugnen.


Kan lägga upp några bilder från förra veckan



Tvättar ur gäststallen inför tävlingen



Smorde upp alla träns och märkte alla sadelgjordar



Och hjälpte elina att fixa med milton varje lunch.



Ja och igår så slutade vi tidigt så for hem och sov någon timma och sen kom tess. Hämtade mat från frasses och satt och kollade på lägenheter.
Strosade runt på stan ett tag med yngve och vid 12 så fixade vi hennes naglar ;)




ja och sist kan jag ju slänga upp 2 bilder på Min fina väst!




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback