nananana batman!

2011-08-11 @ 18:12:37

just nu sitter jag och kollar på how i met your mother, käkat lite pizzaa så är i en liten mat koma just nu..

Men igår var jag iallafall med robin, saknat han som en tok, och vi var iallafall en sväng på granngården fcik med mig sadel tvål(alltid bra att ha flera) nån låda till tvålen, saltsten på snöre(berg ett salt) och ett grimskaft , men kan aldrig ha för många av dom ! haha

Jobbar på tävling i helgen och nästa helg blire att åka till piteå och en och 11 dagar efter det kommer ju min lilla ponnu! eller inte bara min längre, min och lisas kanske jag borde säga nu? eller ?jag äger henne, men hon betalar halva kostnaden för henne så det blir väll bådas ponny nu .. hmm en riktig funderare där .. hehehehehehehehehehehehehe

Övertrött så lite hyperaktiv känner jag.. måste sovvaaaaa

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback