Packar

2011-08-17 @ 18:29:31

har tvättat och packat ända sen jag kom hem, har ännu mer kläder att packa ner när jag kommer till kalix..

Och sen så måste jag ju packa och ponnuskrutten också.
Sista dagen är iallafall avklarad, fick sluta tidigare tidigare till och med !
Men mindre kul var ju att cykla hem i regnet.
Längtar´såå himla mycket till robban har skaffat jobb så att vi kan flytta ihop!
Så slipper jag sakna han så mycket när han jobbar ..
Och skönt att ha ett eget ställe, utan mamma o pappa .. haha nee men bara skönt att ha det lungt o skönt hela tiden...
Men nu måste jag gå och packa klart
Åååh så söt jag är! puss på mig ;* haha ne skoja men nångån måste man ju ta ego bilder och finns väll inge bättre ställe att lägga upp dom på än i bloggen?!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback