Plan

2011-08-08 @ 22:52:01

Har suttit och kollat på hästnet ikväll, finns många riktigt snygga storhästar måste jag då säga!
Blev väldigt sugen på att skaffa en lite större pålle ... men hat tänkt och kom fram till att jag ska utbilda Agnes så mycket som jag bara kan, och när jag känner att vi inte har nå mera att lära av varandra så ska jag låta henne vandra vidare till någon annan liten ryttare. Och först DÅ ska jag skaffa mig en storhäst.
Och det ska självkart vara en unghäst som jag kan jobba med! sto eller hingst, valacker är inte min grej ..

haha men så ser planen ut på hästfronten iallafall.. såå när agnes har kommit sig till rätta i sitt nya stall i piteå kör vi igång igen, och förhoppningsvist har vi inte tagit allt för många steg bakåt under sommar.


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback