Helgen

2011-02-28 @ 18:36:55

Jag har ju inte skrivit något under helgen så tänkte att jag ska berätta om vad jag har gjort nu istället.

PÅ fredag var jag med Tessi och Sanna och gjorde inte alls så mycket.
Lördag hade vi tjejkväll hära och vi åt och spelade kineckt (Stavning?) och mös på. hehe ;)
Söndag så tog jag det lugnt med tessi och robban vi bakade ceescake och kladdkaka och kollade bb :p

haha jag har blivit beroende av big brother nu, jävla skit...
Och jag som sa förra veckan att det var ett skit program och att det inte var värt att se på när robin frågade vad jag tyckte om det..

men men vad kan man göra åt att det är as kul att kolla på???????




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback