Hos robban

2011-02-24 @ 18:56:32

Kom nyss från stallet, Agnes var lite grinig och vägrade att gå ut i skogen när vi skulle skritta av. blå vägrade helt, tills jag hoppade av och drog henne ut i skogen, och sen så när vi kom ut i skogen tog jag mig inte upp för att jag hade klumpiga jävla täckisar på mig -.-
Men i paddoken gick det bra , hon jobbade bra med ryggen .

Hon som jag tränar hoppning för vill att jag ska börja rida Agnes med ponny phelam, eller hur det nu stavas .
lalal ska ta och läxa upp robban nu ;)


Svettig ponny, hon såg ut som en is glass när svetten frös, försökte ta en bild på hela kroppen men hon ville inte stå stilla. Mitt fux sto förvandlades till en skimmel .. nästan

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback