Lördag

2011-02-26 @ 09:39:17

Nu är det Ätnligen lördag! ska snart bege mig mot stallet, ska bara mocka idag Agnes ska få ha en liten vilodag inte för att hon behöver det men hennes lilla lata matte måste få vila sig lite.. ;) haha ne men har haft jätte ont i ryggen , skyller på agnes busningar, knäcker nästan ryggen varje gång och drar på nått litet skutt..^^

ska försöka beställa hem ett phelam bett eller vad det hette, idag och kanske en dressyr sadelgjord .. hoppas att pappa betalar..  Sen så måste jag och köpa broddar på måndag för att Hästen har tappat 2 broddar på vänster fram... och sen förutom att hon har tappat broddar så drog hon av tyglarna precis när vi kom till brk och sen har mitt finaste pannband gått sönder såå nu måste jag köpa ett nytt likadant.. om det finns någonstans.. kanske på ridsport butiken i boden? Nånstans måste dom ha ett sånt`!

Efter stallet kanske nån fin brud kommer hit och umgås med mig och äter hamburgare och pommes, mumsssssaaaaaamammamaemmemmamam .

Ska gå och dra på mig ridbyxor nu och dra till stallet BYE


Ses i dimman ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback