Sjuk

2011-01-20 @ 12:14:06

Ligger hemme har precis kollat björnbröder 2 och Boog & elliot vilda vänner.
Har haft ont i kroppen och feber + att jag hade mens värk och ont i halsen igår och i förr går, så i förr går när jag och robin skulle laga mat så skällde jag ut han hela tiden och när vi kollade film så skrek jag åt han direkt han tog i mig.. haha förstår inte hur han stod ut.

                          


Har inte ridit Agnes nu på 2 dagar, känns inte så bra. har börjat på hård träning nu, har mest ridit dressyr och det börjar gå väldigt bra. Längtar tills banan blir bra så att jag kan hoppa nå litet skutt.

  

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback