Agnes

2011-07-08 @ 11:19:14

Troligen så kommer Agnes att få en del fodervärd  till skolan böjar och ett år frammåt , så det blir väll att flytta ner henne till första agusti . Sen kanske lisa (Del fodervärden) få ha första smekmånaden med henne själv.

Sen så kommer nog lisa att tävla henne då jag inte tror att jag kommer att hinna med det första året. ny skola som man måste lära sig att hitta runt på, leta lägenhet, hälsa på mamma i boden och papa i kalix ,osv så första året kommer det nog att bli svårt att hinna med tävlingar,  och efter allt arbete jag har lagt ner på att få henne redo för tävling så ska hon jävlar ut och tävla alltså!

Lätt C och Lätt D kan hon ju starta iallafall, sen får man träna på lite svårare banor och högre höjder.


jaja nog om ankisen då.. jag vaknade nyss upp hära på piteå havsbad, ser ut som att det är varmt ute men har inte orkat å ut än.. robin slutar att jobba kl 4 så då blir det väll att dra ner han till havet och bada!









Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback