Happy Face!

2011-07-12 @ 22:36:52

Var ute och red en sväng med gunilla idag,  och kan säga att patricia skötte sig riktigt bra ! Hon fattar galopp skänkeln nu fast det finns ju mycket kvar att jobba på med självaste galoppen då.. haha man måste se det för att fatta men kan säga att ben flygger åt alla håll när hon galopperar.

Åker till mamma i boden på fredag tror jag , kanske hinner träffa tess och några andra filurer medans jag är där .
Men hinner bara vara där över helgen då jag har hästarna kvar här och det skulle tydligen komma mycket folk hit nästa vecka .



haha, en bild på hanna och mig från BA . haha såg ju inte lite mystisk ut där ;) men såg iallafall glad ut så tänkte att bilden stämde in med rubriken så här har ni!

Och det sägs ju att man ska bjuda på sig själv!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback