Imorgon

2011-07-12 @ 01:32:09

Eller det blir väll rättare sagt idag efter som att klockan har passerat 12. Men iallafall så hade jag tänkt  att försöka rida båda hästarna imorgon . Patricia tänkte jag träna galoppfattningar med och Agnes hade jag bara tänkt att konditions träna.

Det som är så kul med patricia är att hon lär sig så himla snabbt! Efter 1 träning så fattade hon galopp direkt jag satt mig ner och gav skänkeln , det är ju ingen ren galopp men ganska bra gjort efter bara en träning och efter några gånger så kunde hon falla in i galoppen från arbetstrav . Förr släng travade hon in i galoppen och eftersom att hon har gått på trav så går det ganska fort när hon slängtravar .

Ja och lite uppdate om Agnes som ska bli piteå bo första september.
Stall är fixat , lisa och hennes mamma var och kollade på det i går eller i förrgår ?
och stallet ska tydligen inte ligga så långt bort från Grans så det är ju bra!

Jag kom iallafall hem från piteå idag, har varit hos älsklingen som har en stuga på pitehavsbad medans han jobbar så jag har badat pch grejjat på där i 5 dagar :)




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback