Planer

2011-07-14 @ 17:37:58

Planen är ju att Agnes flyttar till piteå , och står där i ett år. Andra året funderar jag på att ta tillbaka henne till kalix . Eller så har jag kvar henne i piteå, kan inte bestämma mig för vilket.

Men om jag har kvar henne i piteå kanske jag byter stall till något med ridhus , det är slitigt att inte ha ett ridhus på vintern . och då orkar man inte rida lika mycket för att det är kallt osv. Så blir väll att hitta ett stall med ridhus tills jag går andra året :)
Hade också planerat att tävla andra året , första året kommer ju del fodervärden att få tävla henne men det är ju bara i ett år så :)


Idag red jag iallafall båda hästarna, skrittade bara patricia och med snuttisen så görde vi intervaller, galopp 3 min, skritt 1-2 min .

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback