:

2011-07-05 @ 23:47:45

Hovslagaren var idag, så nu har aggan nya dojjor! =) Och kan ju berätta att hennes mage inte är så liten längre!!Så efterbetet blir det bantning kan jag säga er, och jag som hade fått henne så fin innan betet .. Kondisen var bra, vi kom överens bra i dressyren och hoppningen gick absolut inte att klaga på! 
Men det är bara att börja träna henne igen efter betet, om jag nu har kvar henne.
Kanske lånar ut henne på foder till en tjej i piteå eller halvfoder vill ju inte vara helt utan min lilla pärla .
Hade först bestämt mig att ha henne själv , men kommer inte att ha tid att tävla henne första året och känns dumt att bara låta henne gå som skogs ponny när jag vet att hon är skit duktigt på att hoppa och hon tycker att det är kul .

Juste har fått brev från Grans idag och jag har kommit in , yey oväntat .. visste ju som redan det då jag kom in premeliärt (stavning?) med mina betyg som jag fick första terminen och fick ett till vg i slutbetygen så :)

Tänkt att jag har gått från 3-4 ig;n till att  ha g;n och vg;n !

jaja skriver kanske sen nångång :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback