Godmorgon!

2011-03-01 @ 11:46:46

vaknade för ett litet tag sen, har precis ätit frukost. Sitter och funderar på om jag ska orka dra mig till stallet nu eller om jag ska vänta ett litet tag .. hmm.
Ska nog försöka hoppa lite med Agnes idag, känns som om det var en evighet sen vi hoppade fast att det bara var kanske 4 dagar sen.

Red dressyr igår och det gick bra.
Och måste bara säga att jag HATAR folk som rider i stolsits. Såg en som satt i stolsits på sin häst innan jag skulle rida . Hon hade aldeles för korta läder , herre gud kan hon inte bara länga läderna lite och sitta som man ska göra?!?!!!

ajja usch för ALLA som sitter i stolsits när dom rider..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback