Röda ston..

2011-03-28 @ 20:53:24

Idag red jag Agnes i paddoken, tog nå litet skutt.. När vi började hoppa så blev hon pigg och sen när jag försökte jobba henne lite hårdare med ställning och sånt så blev hon slö och grinig! så jag tänkte at hon bara var lite trött så jag tog ut henne i sogen .

Vi hade kanske gått 20 meter och då stannade hon och vägrade att gå. slutade med att jag fick släpa ut henne i skogen och sen rida tillbaka..

Jävla grin ponny!!! men kan väll inte förvänta mig nå annat från ett rött sto ?
haha ne , men när hon fäller blir hon extra grinig och bråkig..

Önskar att jag hade någon lugn valack på 15 år ibland ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback