School!

2011-03-08 @ 11:13:02

Nu är jag i skolan har lektion, snart lunch!

En sak som jag tycker är jätte konstigt är när ett par har gjort slut och det har gått ett tag, Och Någon av dom har en ny pojk/flickvän så brtr dom sig den andre . Har sett jätte mycket sånt i boden:s specielt från ett par, haha ni kanske vet vilka. iaf har hört massa om det paret då och då ställer jag frågan, vafan gjorde ni slut om ni ändå tänker sitta och passa på varandra?! herre gud.

Och sen så Alla dom hära som tror att dom är bättre än alla andra för att dom är äldre?
siffran är bara ett nummer det är ju vad som man har i huvudet som bestämmer hur mogen man är?
Och jag vet jätte många äldre som beter sig som om dom vore 14^^

Men det är väll så, man ser hellre ner på andra än att ta tag i sina problem .


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback