:)

2011-05-25 @ 19:55:18

Orkade aldrig cykla till brk. Lat? 

tänk att skolan snart är slut och då har jag klarat av 9 år av grundskola? och med G i nästan alla ämnem förutom 1 som jag har VG i! i am a smart kid ;) och lärarna på brönja som inte trodde att jag skulle gå ut 9an med betyg.

Typ 2 veckor kvar är det väll, men min hjärna har dock redan tagit sommarlov känner jag, kan verkligen inte koncentrer mig på lektionerna längre . haha men betygen sätts på måndag så behöver väll inte göra så bra ifrån mig nu dom sista lektionerna eftersom att det inte kommer på betygen.

till något helt annat...



håller på att baka kladdkaka så nu när den är klar så ska jag och mamma mysa med te och kaka! mys ;)

jaja ska kila o ta ut kladdisen ur ugnen :)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback