Länge sen

2011-05-22 @ 16:22:51

Nu var det ett bra tag sen jag skrev något här, men har inte haft tid eller lust att sitta och blogga nu när det äntligen börjar bli hyfsat väder ute.

Men undertiden som jag inte har bloggat har jag också tränat mycket med agnes både dressyr och hoppning .
Agnes har verkligen tagit ett jätte kliv framåt i hoppningen måste jag då säga! vilken skillnad det har blivit på bara några veckor!! Hon tvekar inte på något hinder just nu, om inte jag börjar tveka eller nå sånt.
Måste också säga att vi har hoppat våran första kombination på en meter, och det skötte agnes jätte bra.

Mini klubb i nästa helg på söndag! tror att det ska gå bra, hade fram flaggstolpar senaste hoppträningen så hon fick kolla lite på dom .







Hoppade av lite för tidigt.










Det blev en liten bildbomb här på slutet, men det gör väll inget?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback