Löshoppning

2011-05-24 @ 20:54:31

Red dressyr på agnes idag, jobbade över galopp bommar oså. hon jobbar jätte fint med ryggen i skritt och galopp men i trav får jag jobba jätte hårt för att ens få upp ryggen lite! vet inte vad jag ska göra! förut jobbade hon bäst i traven men nu är det som ja.. gud vad jobbigt det är. någon som vet någon bra övning som jag kan jobba med  i traven?

jaja efter att jag hade ridit lite dressyr så tog jag in henne och tog av sadel osv . sen gick jag och byggde fram så att jag kunde löshoppa agnes, löshoppningen gick väll sådär men löshoppade henne på 120 iallafall! :D har bara löshoppat henne på 1 meter förut så och har ju bara hoppat 1 meter med henne än så länge :) yey ska löshoppa henne någon fler gång kanske nästa vecka eller nå sånt.

Just nu sitter jag iallafall och kollar simpson, har jätte ont i foten kan typ inte röra på stortån heller :S har haft ont på samma ställe jätte länge nu så ska åka och kolla upp foten imorgon eller nå ..



jaja ska kolla mer tv nu!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback