På väg till Boden!

2011-05-22 @ 18:00:00

sitter i bilen på väg hem till boden igen, har varit i kalix under helgen och agnes har så klrat fått vara med . Hon har gått i ''sommar hagen'' med såbbe( ett russ vi fick låna under helgen).
Så nu har vi precis släppt av såbbe hemma hos sig .

Ska bara lasta av agnes och ge kväll sen när vi kommer till stallet , sen måste jag hem och sova så jag orkar med skolan imorgon ;) haha ne.

Måste hoppträna någon dag under veckan , ska kolla om jag får med mig elina eller någon som hinder byggare.


nej nu orkar jag inte skriva nå mera men ni kan få några bilder ialladfall.












Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback